اخلاق سازمانیپدیدارشناسی سرمایه اجتماعی و نقش آن در تبیین راهبرد مسئولیتپذیری اجتماعی شرکتی با توجه به نقش میانجیگری اخلاق سازمانی [دوره 12، شماره 46، 1400، صفحه 237-263]
ارتباطات یکپارچهشناسایی و طراحی الگوی پیکربندی بازاریابی یکپارچه [دوره 12، شماره 47، 1400، صفحه 79-111]
بهبود عملکردتحلیل اثر سرمایه اطلاعاتی در بهبود عملکرد کسب و کارهای نوپا با نقش میانجیگری فرصتشناسی منابع انسانی [دوره 12، شماره 45، 1400، صفحه 83-102]
توسعه محصولات جدیدتأثیر عوامل شخصی و سازمانی بر نگرش نسبت به نوآوری مشترک به منظور توسعه خدمات جدید در صنعت بانکداری [دوره 12، شماره 47، 1400، صفحه 229-249]
ج
جامعه دانش بنیانالگوی جامعهدانش بنیان در جمهوری اسلامی ایران [دوره 12، شماره 45، 1400، صفحه 269-288]
جذابیت صادراتارایه مدل تصمیم به صادرات در صنعت فولاد [دوره 12، شماره 48، 1400، صفحه 191-205]
چ
چکتبیین و تحلیل ضمانت در اسناد تجاری [دوره 12، شماره 46، 1400، صفحه 157-172]
خ
خدمات رسانیبرساخت تجربه مشتری در شرکت مخابرات منطقه خراسان رضوی [دوره 12، شماره 46، 1400، صفحه 173-187]
خطمشیگذاریسناریوهای آیندهی مشارکت عمومی در خطمشیگذاری ایران [دوره 12، شماره 45، 1400، صفحه 181-204]
خلق ارزشتأثیرات آیندهنگاری راهبردی بر عملکرد سازمانی با در نظر گرفتن نقش یادگیری سازمانی و خلق ارزش [دوره 12، شماره 48، 1400، صفحه 49-64]
د
دانشالگوی جامعهدانش بنیان در جمهوری اسلامی ایران [دوره 12، شماره 45، 1400، صفحه 269-288]
دانشجویانادراک ذینفعان کلیدی از میزان انطباق دانشگاه با مؤلفههای آموزش عالی ناب [دوره 12، شماره 48، 1400، صفحه 1-24]
دانش درونزاالگوی جامعهدانش بنیان در جمهوری اسلامی ایران [دوره 12، شماره 45، 1400، صفحه 269-288]
دانشگاه تهرانادراک ذینفعان کلیدی از میزان انطباق دانشگاه با مؤلفههای آموزش عالی ناب [دوره 12، شماره 48، 1400، صفحه 1-24]
دانشگاه شهید بهشتیتبیین الگوی توسعه رویکرد استاد-شاگردی در تسهیم دانش ضمنی [دوره 12، شماره 46، 1400، صفحه 87-113]
دانشگاه نابادراک ذینفعان کلیدی از میزان انطباق دانشگاه با مؤلفههای آموزش عالی ناب [دوره 12، شماره 48، 1400، صفحه 1-24]
دغدغه و عزم مشترکالگوی جامعهدانش بنیان در جمهوری اسلامی ایران [دوره 12، شماره 45، 1400، صفحه 269-288]
ر
راهبردالگوی مدیریت عملکرد راهبردی در سازمانهای بزرگ مهندسی [دوره 12، شماره 45، 1400، صفحه 23-43]
راهبردموانع اجرای راهبرد در سازمانهای فرهنگی [دوره 12، شماره 45، 1400، صفحه 103-116]
راهبردارتقای اعتماد به مواد غذایی ارگانیک با الگوسازی بستهبندی [دوره 12، شماره 47، 1400، صفحه 137-153]
سرمایه اجتماعیپدیدارشناسی سرمایه اجتماعی و نقش آن در تبیین راهبرد مسئولیتپذیری اجتماعی شرکتی با توجه به نقش میانجیگری اخلاق سازمانی [دوره 12، شماره 46، 1400، صفحه 237-263]
سرمایه اجتماعیتحلیل چند سطحی راهبردهای رسانه اجتماعی با منظومه عملکرد شغلی کارکنان [دوره 12، شماره 46، 1400، صفحه 19-36]
سرمایه اطلاعاتیتحلیل اثر سرمایه اطلاعاتی در بهبود عملکرد کسب و کارهای نوپا با نقش میانجیگری فرصتشناسی منابع انسانی [دوره 12، شماره 45، 1400، صفحه 83-102]
سرمایه انسانیتحلیل چند سطحی راهبردهای رسانه اجتماعی با منظومه عملکرد شغلی کارکنان [دوره 12، شماره 46، 1400، صفحه 19-36]
سفتهتبیین و تحلیل ضمانت در اسناد تجاری [دوره 12، شماره 46، 1400، صفحه 157-172]
عوامل رفتاریآسیبشناسی برنامهریزی استراتژیک در سازمانهای محلی [دوره 12، شماره 47، 1400، صفحه 251-275]
عوامل رفتاریطراحی و تدوین نقشه راه استراتژیک توسعه شهروند شرکتی در واحدهای تولیدی ایران [دوره 12، شماره 48، 1400، صفحه 85-101]
عوامل زمینهایطراحی و تدوین نقشه راه استراتژیک توسعه شهروند شرکتی در واحدهای تولیدی ایران [دوره 12، شماره 48، 1400، صفحه 85-101]
عوامل ساختاریطراحی و تدوین نقشه راه استراتژیک توسعه شهروند شرکتی در واحدهای تولیدی ایران [دوره 12، شماره 48، 1400، صفحه 85-101]
عوامل سازمانیتأثیر عوامل شخصی و سازمانی بر نگرش نسبت به نوآوری مشترک به منظور توسعه خدمات جدید در صنعت بانکداری [دوره 12، شماره 47، 1400، صفحه 229-249]
عوامل شخصیتأثیر عوامل شخصی و سازمانی بر نگرش نسبت به نوآوری مشترک به منظور توسعه خدمات جدید در صنعت بانکداری [دوره 12، شماره 47، 1400، صفحه 229-249]
عوامل کلیدی موفقیتالگوی مدیریت عملکرد راهبردی در سازمانهای بزرگ مهندسی [دوره 12، شماره 45، 1400، صفحه 23-43]
عوامل نهادیآسیبشناسی برنامهریزی استراتژیک در سازمانهای محلی [دوره 12، شماره 47، 1400، صفحه 251-275]
فرایند تحلیل شبکهایراهبردهای توسعه علوم و فناوریهای حیاتی در کشور ایران [دوره 12، شماره 46، 1400، صفحه 37-57]
فرصتشناسی منابع انسانیتحلیل اثر سرمایه اطلاعاتی در بهبود عملکرد کسب و کارهای نوپا با نقش میانجیگری فرصتشناسی منابع انسانی [دوره 12، شماره 45، 1400، صفحه 83-102]
فرهنگ سازمانی شایستهمحورنقد فرهنگ ناب آموزش عالی از منظرفرهنگ سازمانی شایستهمحور [دوره 12، شماره 47، 1400، صفحه 1-21]
فرهنگ نابنقد فرهنگ ناب آموزش عالی از منظرفرهنگ سازمانی شایستهمحور [دوره 12، شماره 47، 1400، صفحه 1-21]
ق
قابلیتهای آیندهنگاری راهبردیتأثیرات آیندهنگاری راهبردی بر عملکرد سازمانی با در نظر گرفتن نقش یادگیری سازمانی و خلق ارزش [دوره 12، شماره 48، 1400، صفحه 49-64]
قابلیتهای پویاشناسایی ساختار دانشی، و روند پژوهشی با مدلسازی موضوعی حوزه قابلیتهای پویا [دوره 12، شماره 45، 1400، صفحه 161-180]
کسب و کارهای نوپاتحلیل اثر سرمایه اطلاعاتی در بهبود عملکرد کسب و کارهای نوپا با نقش میانجیگری فرصتشناسی منابع انسانی [دوره 12، شماره 45، 1400، صفحه 83-102]
مسئولیت پذیری اجتماعی شرکتیپدیدارشناسی سرمایه اجتماعی و نقش آن در تبیین راهبرد مسئولیتپذیری اجتماعی شرکتی با توجه به نقش میانجیگری اخلاق سازمانی [دوره 12، شماره 46، 1400، صفحه 237-263]
مشارکت عمومیسناریوهای آیندهی مشارکت عمومی در خطمشیگذاری ایران [دوره 12، شماره 45، 1400، صفحه 181-204]
مصرف کالای داخلیتدوین مقیاس هویت ملی مصرفکننده در مصرف کالای داخلی: مطالعه صنعت پوشاک ایران [دوره 12، شماره 48، 1400، صفحه 145-168]